Subject: [DKIM katki]Teabenõue- Tallinna Tehnikaülikooli elektroenergeetika instituudi tehtud pöördumise väljastamine
From: Tiia Raudmägi <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jun 2026 12:55:24 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post
ja kalender.

Tere!

Tallinna Tehnikaülikooli elektroenergeetika instituut on teinud 2010
aastal (eeldatavalt viimases kvartalis) pöördumise
Sotsiaalministeeriumile, milles palub lähtuda maailmas läbiviidud

uuringutest ja kehtestada Eestis tuulikuparkide minimaalsed vahekaugused
eluhooneteni ja/või elamumaani.

Palun väljastada nimetud pöördumise terviktekst Sotsiaalministeeriumile
koos lisadega.

Lugupidamisega

Tiia Raudmägi

MTÜ Kinnisvara Kaitseks juhatuse liige