Subject: Kooskõlastamine EED2409 NOTAM taotlus 20-25APR26
From: <[email-masked]>
To: "AMC" <[email-masked]>
Cc: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Mar 2026 15:35:12 +0300

Tere

Saadan kooskõlastamiseks ajutise ala EED2409 NOTAM taotluse 20-25 APR,
kõrgus 2200ft - 3100ft AMSL (kooskõlastatud Pärnuga, aktiveeritakse koos
EED32 Kikepera alaga).

Parimate soovidega

Kersti Ristimägi

Harjutusväljade taristuportfell

+372 511 4803

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.rkik.ee/>

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.