Subject: FW: Vabatahtlike merepäästeühingute toetusvoor 2026 – MTÜ Lahemaa Merepääste Selts
From: "PPA VTMP dokumendid" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jun 2026 15:50:58 +0300

Tere

Palun taotlus registreerida, seos dokumendiga 7-1/35-1 15.06.2026. Täitjaks 
Raina Jeeberg.

Lugupidamisega

Raina Jeeberg

SAR teenuse omanik
Valmisoleku ja reageerimise büroo
Politsei- ja Piirivalveamet

+372 5911 1257

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Lahemaa Merepääste <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Wednesday, June 24, 2026 10:20 PM
To: Vabatahtlik merepääste <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vabatahtlike merepäästeühingute toetusvoor 2026 – MTÜ Lahemaa 
Merepääste Selts

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastame MTÜ Lahemaa Merepääste Seltsi taotluse vabatahtlike 
merepäästeühingute 2026. aasta toetusvoorus osalemiseks.

Taotlusele on lisatud:

*	taotlusvorm;
*	Lisa 1 „Soetatava varustuse hinnainfo ja alusmaterjalid“.

Lugupidamisega

-- 

Mtü Lahemaa Merepääste Selts

Arvi Annimäe

Juhatuse liige

53024420