Subject: Allikaheina kinnistu liitumine elektrivõrguga Nõva külas, Lääne-Nigula vallas
From: "Siigur Egert" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Apr 2025 15:04:45 +0300

Tere

Palun kooskõlastada elektriprojekt “Allikaheina kinnistu liitumine
madalpingel, Nõva küla, Lääne-Nigula vald, Lääne maakond”, mille käigus
kulgeb projekteeritud kaablitrass riigitee 11230 kaitsevööndis.

Lugupidamisega

Egert Siigur

OÜ Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 526 7583

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.