Subject: RR404 päringu täiendamine
From: <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jul 2026 14:10:40 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Narva Linnavalitsuse Linnamajandusamet kasutab teenust RR404. Palume
lisada päringu vastusesse ka väljad „isikuStaatus“ ja „surmKpv“.

Vajadus tuleneb sellest, et juhul, kui sõiduki omanik on surnud, kuid
Transpordiameti vastuses on ta endiselt märgitud sõiduki omanikuna, peab
meil olema võimalik kontrollida, kas isik on elus või surnud.

Palume anda teada, kas nimetatud väljade lisamine RR404 päringu vastusesse
on võimalik.

Lugupidamisega

Aleksandr Pervunin
Narva Linnavalitsuse Linnamajandusamet
Varade osakonna spetsialist
LIMIS-i peakasutaja

 <http://www.narva.ee/> www.narva.ee

 <http://www.visitnarva.ee/> www.visitnarva.ee

Peetri plats 3, Narva 20308

Tel: +372 5171223

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]