Subject: Rae vallas, Küünisaare DP taristu projektid
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Cc: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Apr 2024 12:57:40 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks (korduv) ja Arvo kaastäitjaks.

Tervitades

Merike

From: Arvo Veltri <[email-masked]>
Sent: Friday, April 5, 2024 11:03 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: FW: Ehitusloa taotlus tagastati täiendamiseks

Tere Merike

Eeldan, peame koos vaatama, EHRis tuleb ju Sulle. Arvan registreeri Annega 
ära endale  ja pane osanikuks ka mind.

Ma ei hakka ju seda eraldi käitlema, üks suur asi ju ja Sinu juhatuse all.

Arvo

From: Loit Munter <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, April 5, 2024 10:41 AM
To: Arvo Veltri <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Karin Nappus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Ehitusloa taotlus tagastati täiendamiseks

Tere,

Oleme saanud EHR-ist  tagastatud Rae vallas, Küünisaare DP taristu 
projektid, sealhulgas Transpordiameti märkustega.

Esitame vastused koos korrigeeritud jooniste ja seletuskirjaga tutvumiseks, 
lisatud manusesse.

Palun vaadake üle, kui sobib, esitame korrigeeritud projektid uuesti EHR-i 
loa saamiseks.

Lugupidamisega,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku> 
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>

From: Ehitisregistri menetluskeskkond <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 2, 2024 11:37 AM
To: Karin Nappus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Ehitusloa taotlus tagastati täiendamiseks

Tere!

Teie 13.03.2024 esitatud ehitusloa taotlus nr 2411271/02641 aadressile Harju 
maakond, Rae vald, Kopli küla, Küünisaare tänav// Linnu tee 18// 22// T4// 
Piiri tänav; Harju maakond, Rae vald, Kopli küla, Küünisaare tänav; Harju 
maakond, Rae vald, Kopli küla, Küünisaare tänav// Piiri tänav; Harju 
maakond, Rae vald, Kopli küla, Kaare tänav// Küünisaare tänav// Linnu tee 
T4// Piiri tänav () tagastati täiendamiseks. Palun avage dokument 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/document?docNr=2411271/02641> 
e-ehituse keskkonnas ja lahendage märkused. Pärast märkuste lahendamist 
esitage ehitusloa taotlus uuesti. Märkuste lahendamise tähtaeg on 
02.05.2024.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister