Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 14:52:17 +0200

Tere!

Järva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/02736 
aadressile Järva maakond, Järva vald, Ambla alevik, 15126 Ambla-Tamsalu tee 
T7 // Jõgisoo küla 4 // 6 // 8 // 10 // Kooli tänav // Nõlvaku // Pikk tn 
43a // Jõgisoo küla, Ambla-Jõgisoo kergtee T1 // Ambla-Jõgisoo kergtee T2 // 
Peedimaa // Saare tee // Reinevere küla, 15126 Ambla-Tamsalu tee, Järva 
maakond, Järva vald, Jõgisoo küla 4 // 6 // 8 // 10 // 14 // Ambla alevik, 
15126 Ambla-Tamsalu tee T7 // Jõgisoo küla, Ambla-Jõgisoo kergtee T1 // 
Ambla-Jõgisoo kergtee T2 // Peedimaa // Saare tee // Reinevere küla, 15126 
Ambla-Tamsalu tee, Järva maakond, Järva vald, Jõgisoo küla, Saare tee 
(Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, Reoveepumpla) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: ühisveevärgi- ja kanalisatsioonisüsteem

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27296807>  (menetlus nr: 
478978), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Järva Vallavalitsus) või menetleja (HELI AADE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister