Subject: Tuulejälje modelleerimine ja mõõtmine
From: <[email-masked]>
To: "Kliimaministeerium info - KLIM" <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Aug 2026 11:33:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Inimeste elukvaliteeti üha kõrgemaks kasvavate maismaatuuleparkide ümber
mõjutab muude tegurite hulgas nn tuulejälg/tuulevari („wind wake“).

Kavas on Eesti maismaatuuleparkide tuulejälje („wind wake“) modelleerimine
ja mõõtmine, kaasates rahvusvahelise teadlasterühma. Eesmärk on
kaardistada mõju ulatus ja suurus erinevate atmosfääritingimuste korral
ning selle põhjal teha ettepanekud tuuleparkide keskkonnamõju hindamise
juhiste muutmiseks.

Kas ja missugustel tingimustel oleksid Kliimaministeerium,
Sotsiaalministeeriumid ja nende allasutused valmis seesugust ettevõtmist
toetama ja kellega peaks asjaomastes asutustes sel teemal rääkima?

Lugupidamisega / Regards,

***************
Urmas Maranik

MTÜ Looduse ja Inimeste Eest
Telefon: +372 516 28 26

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

https://www.facebook.com/mtu.looduse.inimeste.eest

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> 	 Viirusevabawww.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>