Subject: Ohtu turbatootmisala korrastamise lahendi kooskõlastamine
From: "Kristel Veersalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jul 2026 13:51:38 +0300

Tere

OÜ Inseneribüroo STEIGER on koostamas Jiffy Products Estonia AS tellimusel
Ohtu turbatootmisala korrastamise projekti. Ohtu turbatootmisala asub
Harjumaal Lääne-Harju vallas Ohtu külas. Projekt hõlmab turbatootmisala
osaliselt, hõlmates ainult neid alasid, mis on käesolevaks hetkeks
ammendunud.

Ohtu turbatootmisala korrastamise suund on soo taastamine ning
korrastamisega soovitakse veerežiimi muuta kraavide sulgmise teel.
Osaliselt jäävad planeeritavad tööd Keila-Ohtu tee nr 11371
kaitsevööndisse (ca km post 3 läheduses). Kaitsevööndis on planeeritud
pinnastööd kraavi sulgemiseks, sh kraavivalli likvideerimine (kasutatakse
kraavi täiteks). Lisaks, et oleks tagatud olemasolevate teekraavide
toimine, on lahendis ette nähtud kahe uue väikese kraavi rajamine
(29501:011:0265 Keila metskond 99), millega juhitakse teekraavidest tulev
vesi turbtootmisalale.

Antud juhul on tegemist esmase eskiislahendiga ning sooviksin
Transpordiameti arvamust, kas selle lahendiga võime edasi minna või on
teil täiendavaid ettepanekuid/soove?

Tehnoloogilise korrastamise plaan on lisatud manusena.

Lugupidamisega

Kristel Veersalu

Volitatud mäeinsener

OÜ Inseneribüroo STEIGER

Männiku tee 104, 11216 Tallinn

M: +372 5632 8062

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.steiger.ee/> www.steiger.ee