Subject: T-586/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Oct 2025 13:56:06 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/459
Kohtuasja number: T-586/25
Vastuse kuup�ev: 30.10.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: aktsiisiga maksustatav kaup; deklareerimiskohustuse 
t�itmataj�tmine; ekspordikeeld; konfiskeerimine; mittekaubanduslikku laadi 
kaup; salakaubavedu; tubakatoode
�iguslikud vormid: EL p�hi�iguste harta artikkel 17; EL p�hi�iguste harta 
artikkel 49; m��rus (EL) 2015/2446; m��rus (EL) nr 952/2013; �henduse 
tolliseadustik

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8400

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium