Subject: RE: Riigitee 19203 Are-Suigu tee km 12,0 asuva Timmermanni viadukti ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Avo Rahu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jul 2026 11:14:59 +0300

Tere!

Pärnumaa Ühistranspordikeskus kooskõlastab Timmermanni viadukti ehitusloa 
eelnõu.

Lugupidamisega

Avo Rahu 51 34 627

PÜTK vanemlogistik

From: [email-masked] [mailto:[email-masked]]
Sent: Wednesday, July 15, 2026 3:44 PM
To: Elektrilevi OÜ <[email-masked]>; MTÜ Pärnumaa 
Ühistranspordikeskus <[email-masked]>; Rail Baltic Estonia OÜ <[email-masked]>; 
Riigimetsa Majandamise Keskus <[email-masked]>
Subject: Riigitee 19203 Are-Suigu tee km 12,0 asuva Timmermanni viadukti 
ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 19203 Are-Suigu tee km 12,0 asuva Timmermanni viadukti 
ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 15.07.2026

Registreerimise number: 8-1/25-081/12421-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>