Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Aug 2025 10:29:53 +0300

Harku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/22442 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Liikva küla 1 // 1a // 2 // 4 // Paju 
// Ristikivi tee L1 // Sõrve kergliiklustee L22 // Sõrve kergliiklustee L27 
// Sõrve tee 40 // 58 // 64 // Vainu // Liikva küla, Laane // Lootaguse tee 
L1 // Lootaguse tee 5 // Päikesekivi tee // Sõrve küla, Sõrve tee (Sõrve tee 
jalgratta- ja jalgtee (Kiia-Vääna-Viti tee kuni Ristikivi tee)) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27508710>  (menetlus nr: 
506384), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (HEDDY ESTAM) poole.