Subject: FW: Rahvatervishoiu seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse (rehabilitatsioonisüsteemi muudatused) eelnõu kooskõlastusring
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 18:49:22 +0300

From: Anna Mikkonen-Berg <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Monday, May 11, 2026 7:05 AM
To: Erilised lapsed - SOM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Brit Tammiste - SOM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Rahvatervishoiu seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste 
seaduste muutmise seaduse (rehabilitatsioonisüsteemi muudatused) eelnõu 
kooskõlastusring

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Brit,

edastan LAPSSI OÜ tagasiside rahvatervishoiu seaduse ja sellega seonduvalt 
teiste seaduste muutmise seaduse eelnõule (rehabilitatsioonisüsteemi 
muudatused).

Oleme tegutsenud rehabilitatsiooniteenuse osutajana alates 2016. aastast 
ning Tervisekassa lepingupartnerina füsioteraapia, psühholoogia ja 
logopeedia valdkonnas. Meie tagasiside lähtub igapäevasest praktilisest 
kogemusest ning puudutab eelkõige kolme teemat: kohustuslike spetsialistide 
kättesaadavust ja rahastusmudelit, meeskonnaliikme rolli muutust võrreldes 
senise TERK-süsteemiga ning klientide teenusele juurdepääsu.

Tagasiside on lisatud manusena.

Lugupidamisega,

Anna Mikkonen-Berg

Lapssi OÜ

Lootus Õnnele korrektsiooni- ja rehabilitatsioonikeskus

www.lootusonnele.eu <http://www.lootusonnele.eu>

+372 56681138

On 20. Apr 2026 at 11:37 +0300, Brit Tammiste - SOM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, wrote:

Tere!

Reedel saatis sotsiaalministeerium kooskõlastusringile Rahvatervishoiu 
seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse 
(rehabilitatsioonisüsteemi muudatused) eelnõu.

Eelnõuga 
<https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/f53f9724-1b41-4497-a0da-76664baf2bc2#Mt5Nnypz> 
on kõigil võimalik tutvuda.

Siin ka eelnõude kooskõlastusele saatmisega seotud 
<https://sm.ee/uudised/kooskolastusringile-laheb-reform-mis-seob-tervise-ja-sotsiaalabi-inimese-jaoks-uhtseks> 
uudis sotsiaalministeeriumi veebilehel.

Lisaks 
<https://www.err.ee/1610000799/asekantsler-rehabilitatsioon-ei-tohi-kesta-aegade-algusest-lopuni> 
ERRi pikem intervjuu sotsiaalala asekantsleri Hanna Vsevioviga samal teemal.

Suur tänu kõigile, kes on selles protsessis juba olnud kaasamõtlejate 
ringis! Töö kindlasti jätkub nii õigusloomemuudatuste kui ka rakendus- ja 
ettevalmistustegevustega. Ootame tagasisidet eelnõule 11. maini.

Heade soovidega

Brit Tammiste
laste heaolu teenuste poliitika juht
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Sotsiaalministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
 <https://www.sm.ee/> www.sm.ee