Subject: Laserite kasutamine Tammenõlval Manniva külas (Taju Journey) 17-19.08
From: "Kullar Laiapea" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "'Kea Toi'" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Aug 2025 12:55:53 +0300

Tere!

                Kuidas läheb?

                Sooviksime kooskõlastada laserite kasutamist Kaberneemes, 
Karikalda tee 12 järgmistel ajavahemikel:

                17.08 21.00 – 23.00 – paigaldus, test ja programmeerimine

                18.08 21.00 – 02.00 19.08 - programmeerimine

                19.08 20.00 – 06.00 20.08– üritus ise

                15 W Laserite põhisuunad edelasse, läände ja lõunasse 
(joonisel sinisega) . 30 W laserite põhisuund edelasse (joonisel punasega).

Kasutatavad seadmed:

a.	OPTLaser PD 15000 (joonisel sinisega) – max võimsus 15 W. Kiire läbimõõt 
laserist väljumisel 4,5 mm, divergens 1,1 mrad, kasutame tõusunurgaga max 45 
kraadi.
b.	OPTLaser WP 30000 (joonisel punasega) – max võimsus 30 W. Kiire läbimõõt 
laserist väljumisel 4,5 mm, divergens 1 mrad, kasutamine tõusunurgaga max 35 
kraadi.

Laserite käitleja: Kullar Laiapea, Lightstream OÜ, 5015487, 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ,

Ürituse korraldaja: Estoniia Muse OÜ