Subject: RE: TTO kohustusliku vastutuskindlustuse seaduse rakendusmääruste kooskõlastamine
From: "Eesti Haiglate Liit" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Sep 2024 10:26:43 +0300

Tere

Edastame Eesti Haiglate Liidu tagasiside tervishoiuteenuse osutaja 
vastutuskindlustuse seaduse rakendusmääruste eelnõudele.

Lugupidamisega

Epp-Triin Võsu

Tegevjuht

50 46 398 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 11, 2024 1:27 PM
To: Eesti Kindlustusseltside Liit <[email-masked]>; Eesti Arstide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>; 
Eesti Perearstide Selts <[email-masked]>; Eesti Hambaarstide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Õdede Liit <[email-masked]>; Eesti Ämmaemandate Ühing 
<[email-masked]>; Eesti Eratervishoiuasutuste Liit <[email-masked]>; 
Eesti Kiirabi Liit <[email-masked]>
Subject: TTO kohustusliku vastutuskindlustuse seaduse rakendusmääruste 
kooskõlastamine

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta eelnõu 
arvamuse avaldamiseks.
Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/40d206bf-cc59-4ebc-95e7-163d6647f25c
Tagasisidet ootame 25. septembriks
Pealkiri: TTO kohustusliku vastutuskindlustuse seaduse rakendusmääruste 
kooskõlastamine

Registreerimise kuupäev: 11.09.2024

Registreerimise number: 1.2-2/88-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee