Subject: Riigiside SA
From: Iris Mäeker <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Sep 2025 19:25:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Palun ära muuta teie kodulehel
<https://www.fin.ee/riigihanked-riigiabi-osalused/riigi-osalused/sihtasutu
sed>
https://www.fin.ee/riigihanked-riigiabi-osalused/riigi-osalused/sihtasutus
ed olev info:

Endise nimega Riigi Infokommunikatsiooni SA on tänaseks muudetud uue
nimega Riigiside Sihtasutus ning kuulub Justiits- ja digiministeeriumi
haldusalasse.

Tervitades

Iris Mäeker

Juhtkonna assistent
Riigiside Sihtasutus

+ 372 56 655 114 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.riks.ee/> www.riks.ee | Ädala 29, 10614 Tallinn