Subject: FW: Luua katlamaja peakaitsme suurendamise projekt. (transpordiametiga kooskõlastamine)
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Sun, 19 Jul 2026 09:28:18 +0300

registreerimiseks

From: Lauri Visnapuu <[email-masked]>
Sent: Friday, July 17, 2026 2:53 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: RE: Luua katlamaja peakaitsme suurendamise projekt.
(transpordiametiga kooskõlastamine)

Tere

Sain geoaluse kätte, panin esialgse trassi asendiplaanile. Palun
tagasisidet.

Lugupidamisega

Lauri Visnapuu

Projekteerija

59089993

From: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 15, 2026 9:34 AM
To: Lauri Visnapuu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Luua katlamaja peakaitsme suurendamise projekt.
(transpordiametiga kooskõlastamine)

Kui tee konstruktsiooni lõhutakse ja taastatakse siis jah.

From: Lauri Visnapuu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 15, 2026 9:31 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Luua katlamaja peakaitsme suurendamise projekt.
(transpordiametiga kooskõlastamine)

Okei, seal vist vaja seda teedeinseneri poolt allkirjastatud taastamise
joonist ka jah?

From: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 15, 2026 9:09 AM
To: Lauri Visnapuu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Luua katlamaja peakaitsme suurendamise projekt.
(transpordiametiga kooskõlastamine)

On ka selliseid pr-e kooskõlastatud, kuid mulde nõlva all min sügavus sel
juhul min 1,5-2,2 ja kraavi põhjas, olenevalt TRAM teehoiu osakonna
nõudest, min 1m ja enam.

From: Lauri Visnapuu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 15, 2026 9:05 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Luua katlamaja peakaitsme suurendamise projekt.
(transpordiametiga kooskõlastamine)

Haridusministeerium soovib teada kas kaablit on võimalik ka tee
nõlva/kraavi panna?

Lugupidamisega

Lauri Visnapuu

Projekteerija

59089993

From: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 8, 2026 9:19 AM
To: Lauri Visnapuu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Luua katlamaja peakaitsme suurendamise projekt.
(transpordiametiga kooskõlastamine)

Esimest korda näen seda kirja, aga selline lahendus võiks sobida küll,
tuletan meelde, et TRAM lubab diagonaalis ristumisi kuni 70/110 kraadi
nurga all.

From: Lauri Visnapuu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 8, 2026 9:10 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Luua katlamaja peakaitsme suurendamise projekt.
(transpordiametiga kooskõlastamine)

Tere

Oled jõudnud selle kirjaga tutvuda?

Lugupidamisega

Lauri Visnapuu

Projekteerija

59089993

From: Lauri Visnapuu
Sent: Thursday, May 21, 2026 3:00 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Luua katlamaja peakaitsme suurendamise projekt.
(transpordiametiga kooskõlastamine)

Tere

Luual teen katlamaja peakaitsme suurendamise elektriprojekti. On see Sinu
kooskõlastamise piirkond? Enne geo tellimist oleks vaja läbi arutada
võimalused. Eskiislahendus manuses.  Puuriks maakaabli (MPL449254)
diagonaalis alajaama juures TRAM-i tee (57802:003:1800 ,14206
Nava-Luua-Palamuse tee) alt.  Ülejäänud maakaabli osas ma üritan Luua
metsanduskooli maal toimetada kui saan.

Lugupidamisega

Lauri Visnapuu

Projekteerija

59089993