Subject: FW: Keila–Tallinn raudtee km 79,73 truubi haldusakti tingimuste eelnõu
From: "Elle Tamm" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 11:32:48 +0300

Tere,

Palun registreerida kiri asjatoimikusse
<https://delta.transpordiamet.ee/dhs/faces/jsp/dialog/container.jsp>
8-1/24-077 ja suunata minule.

Lugupidamisega

Elle Tamm

Projekteerimise üksuse projektijuht

+372 5597 6476

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Transpordiamet

From: Karel Vergi | K-Projekt <[email-masked]>
Sent: Friday, July 3, 2026 3:33 PM
To: Kristi Ruul - TTJA <[email-masked]>; Elle Tamm
<[email-masked]>
Cc: Rein Annusver | K-Projekt <[email-masked]>; Robert Peterson
| K-Projekt <[email-masked]>
Subject: RE: Keila–Tallinn raudtee km 79,73 truubi haldusakti tingimuste
eelnõu

Tere,

Taotlejana ettepanekuid ei ole. Tingimused sobivad.

Tervitades

Karel Vergi
mob +372 5057035

 <http://kprojekt.ee/>

From: Kristi Ruul - TTJA <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Friday, July 3, 2026 3:15 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
Karel Vergi | K-Projekt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Keila–Tallinn raudtee km 79,73 truubi haldusakti tingimuste
eelnõu

Tere

Edastan Keila–Tallinn raudtee km 79,73 truubi (EHR kood 221508284)
haldusakti tingimuste eelnõu arvamuse avaldamiseks vastavalt
haldusmenetluse seaduse § 40 lõigetele 1 ja 2. Tingimused on lisatud
manusena. Tegemist on tööversiooniga. Arvamust ootame nii taotlejalt kui
ka omanikult.

Lugupidamisega

	Kristi Ruul

peaspetsialist(Rail Balticu tegevusõiguse andmine)

Raudteebüroo

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <https://ttja.ee/>
www.ttja.ee

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

Endla 10A, 10122 Tallinn

Koos loome ohutuma ja õiglasema Eesti!