Subject: Elektrivõrgu ülevõtmine
From: "Elis Johanson" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Jul 2025 14:15:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

pöördun teie poole järgmises küsimuses.

Nimelt on aiandusühistuid, mis on registrist kustutatud, kuid millel on
olnud vara nt elektrivõrk.

Palun teie arvamust, kas aiandusühistute puhul puudub elektri
võrguettevõttel kohustus elektrivõrgu ülevõtmise kulusid kanda ja võrkude
ülevõtmine saab toimuda vaid vastastikusel kokkuleppel?

Ma ei leidnud seadusest sellekohaseid sätteid.

Lugupidamisega

Elis Johanson

jurist

GSM  <tel:+372%205332%206217> +372 5332 6217

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>