Subject: FW: [EIS] Eelnõu SOM/25-0637 - "Nõuded ujulatele, basseinidele ja veekeskustele" kooskõlastamine
From: "Mailiis Kaljula" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Jun 2025 12:41:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kuna meil on väikesed tõrked, siis saadan ELVLi tagasiside sotsiaalministri 
määruse „Nõuded ujulatele, basseinidele ja veekeskustele“ eelnõu kohta teile 
otse. Allkirjastatud vastuse riputame EISi esimesel võimalusel.

Lugupidamisega

Mailiis Kaljula
nõunik
+372 566 21 771
Eesti Linnade ja Valdade Liit
Lõkke 4 | 10122 Tallinn
www.elvl.ee | [email-masked]

-----Original Message-----
From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, June 6, 2025 1:43 PM
To: Mailiis Kaljula <[email-masked]>
Subject: [EIS] Eelnõu SOM/25-0637 - "Nõuded ujulatele, basseinidele ja 
veekeskustele" kooskõlastamine

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on algatatud kooskõlastamine.
Eelnõu toimik: SOM/25-0637 - Nõuded ujulatele, basseinidele ja veekeskustele

Kohustuslikud kooskõlastajad: Siseministeerium; Regionaal- ja 
Põllumajandusministeerium; Eesti Linnade ja Valdade Liit; Kliimaministeerium
Kooskõlastajad:
Arvamuse andjad:

Kooskõlastamise tähtaeg: 20.06.2025 23:59

Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/3d52e82c-e1df-47ae-91c3-5d0a6684dec8
Link kooskõlastamise etapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/3d52e82c-e1df-47ae-91c3-5d0a6684dec8?activity=1

Kooskõlastatavad dokumendid on kirja manuses.

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main