Subject: "Pärnu maakond, Põhja-Pärnumaa vald, Kõnnu küla, riigitee 20160 Lokuta-Kõnnu km 10,512 Pritsikuuri katastriüksusele (tunnus 92901:001:0029) ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-26-12-1 - projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu
From: "Aleksandr Afanasjev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 17 May 2026 15:31:37 +0300

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Pärnu maakond, Põhja-Pärnumaa vald, Kõnnu küla, riigitee 20160
Lokuta-Kõnnu km 10,512 Pritsikuuri katastriüksusele (tunnus
92901:001:0029) ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt“ töö nr
PP-26-12-1 - projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.

Marina Minerals OÜ (reg.nr. 11349875) tellimusel on Teelahendused OÜ-l
valminud töö „Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Essu küla, riigitee 20
Põdruse-Kunda-Pada km 3,511 ja Rudja tee ning Rakvere vald, Katela küla,
riigitee 20 Põdruse-Kunda-Pada km 6,339 ja Katelametsa tee ristumiskohtade
rekonstrueerimise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on riigitee 20160 Lokuta-Kõnnu km 10,512
olemasoleva ristumiskoha rekonstrueerimine, mis tagab juurdepääsu
Pritsikuuri katastriüksusele (tunnus 92901:001:0029) ning hakkab
teenindama Rinnaku II kruusakarjääri.

DIGI-projekt on lisatud kirja manusesse.

Palun teie tagasisidet.

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Tel: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]