Subject: Eelinfo - 7.10.2025 kl 14:00 - Tsiviilkriisi ja riigikaitse seaduse eelnõu 668 SE arutelu
From: "Helgi Kundla" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Nikita Panjuškin - SOM <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Sep 2025 16:17:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Riigikogu sotsiaalkomisjon planeerib arutada teisipäeval 7.10.2025 kl
14.00 koos riigikaitsekomisjoniga tsiviilkriisi ja riigikaitse seaduse
eelnõu
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/679eeee7-62b9-4817-a660-7
45e6642a8d9/Tsiviilkriisi%20ja%20riigikaitse%20seadus/> 668 SE.

Sellega seoses ootame komisjonide ühisele istungile Sotsiaalministeeriumi,
Sotsiaalkindlustusameti, Terviseameti ja Riigikantselei esindajaid.

Lugupidamisega

Helgi Kundla

Nõunik

Riigikogu sotsiaalkomisjon

T: +372 631 6491

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee