Subject: FW: Lääne maakond Lääne-Nigula vald Piirsalu küla Kõuemaru liitumine keskpingel JT3289-I etapp
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jul 2026 12:22:54 +0300

Tere

Edastan regimiseks, nõuded, eelnev 26/10690-1

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Krillo, Tristan <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 14, 2026 4:15 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: JT3289-I etapp Kõuemaru liitumine keskpingel, Piirsalu küla,
Lääne-Nigula vald

Tere!

Projekteerin Piirsalu külas, Lääne Nigula vallas keskpingekaablite
paigaldust ligikaudu 3,5 km ulatuses (minu etapi mahus ning kolleegil veel
umbes samapalju).

Kaablitrass algab Piirkonnaalajaamast kinnistult Tallinna mnt 21b
(68001:002:0036) ning kulgeb minu mahus ligikaudu kuni Maasika teeni
(68001:003:0297).

Kaabel läheb enamik osas Transpordiameti maale. Enne kui hakkan täpset
trassi projekteerima pikki teed. Siis küsiks üle, kas on lubatud mingis
mahus ka lahtine paigaldusmeetod? Probleemne osa tundub just alguse poole
kus tuleks tihti ristuda Haapsalu Veele kuuluvate trassidega.

Lisan manusesse Elektrilevi Lähteülesande asendiskeemi. Kuna 16151
Risti-Kuijõe tee ja 16153 Risti tee L2 ristmik on keeruline koht siis seal
piirkonnas hetkel planeeritud Heki tänava kaudu varem kaabliga üles minna
ristudes Eesti Raudteele kuuluva kinnistuga ja mööda Paldiski mnt 2
kinnistut suubuda tagasi kinnistule 16151 Risti-Kuijõe tee. Minu mahtu
jääks siis keskpingekaablite paigaldus  ligikaudu kuni Maasika tee
kinnistuni (68001:003:0297). Kolleeg jätkab sealt edasi.

Jään ootama teie poolset tagasisidet.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

põhja projekteerimispiirkond

Tristan Krillo

Projekteerija

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 53025356

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte.