Subject: KOV lõikes statistika
From: "Helen Zupsmann" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 29 May 2026 09:18:37 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Räpina vald on uuendamas valla arengukava. Oleme varasemalt võtnud
statistilisi andmeid kohalike omavalistuste lõikes Päästeameti kodulehelt
<https://www.rescue.ee/et/statistika-kohalikele-omavalitsustele>
Statistika kohalike omavalitsuste lõikes - Päästeamet, kuid hetkel on seal
tõrge.

Vajaksime 2025. aasta kohta järgmisi andmeid Räpina valla kohta:
- veeõnnetustes hukkunute arv;
- tulekahjus hukkunute, vigastatute arv;
- väljakutsete arv kokku Päästeametile;
- ennetusalaste kodunõustamiste arv Päästeameti poolt.

Ette tänades!

Heade soovidega

Helen Zupsmann

arendusspetsialist

Räpina Vallavalitsus

[email-masked]

53292980