Subject: AS Tallink Grupp seisukohad tubakaseaduse muutmise seaduse eelnõule 29.07.2026.asice
From: "Elise Nassar" <[email-masked]>
To: "Aive Telling - SOM" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: Aimar Pärna <[email-masked]>, "Margus Tali" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jul 2026 11:45:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan AS-i Tallink Grupp seisukohad tubakaseaduse muutmise seaduse
eelnõule.

Lugupidamisega

ELISE NASSAR

Juhatuse liige

-

AS Tallink Grupp

Sadama 5, 10111 Tallinn,

Eesti

-

Tel: +372 61 282 05

Mob: +372 556 24 559

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tallink.com/> www.tallink.com