Subject: Teavitus kinnistu omanikele taotluse allkirjastamise alustamise kohta
From: <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Aug 2026 11:25:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Majandus- ja Komm ministeerium!

Teiega seotud kinnistul aadressil Kesklinna linnaosa Kauba tn 3a kasvavate 
puude kohta soovitakse esitada Puu raie nr 67957.

Palume Teil tutvuda taotlusega ning anda oma nõusolek allkirjastamise teel, 
logides sisse https://raie.tallinn.ee/
Omandisuhte nõuete kohta lugege täpsemalt siit 
<https://raie.tallinn.ee/hea-teada/4/vaata> 
https://raie.tallinn.ee/hea-teada/4/vaata

Enne loa väljastamist viiakse läbi puude kohapealne ülevaatus, mille teostab 
Tallinna linna raiespetsialist. Kui taotluses on märgitud soov osaleda 
ülevaatusel, võtab vastava piirkonna raiespetsialist Teiega ühendust, et 
kokku leppida Teile sobiv aeg. Palume tagada juurdepääs kõigile kinnistul 
kasvavatele puudele, millele luba taotletakse.

Kui taotlus on põhjendatud ja vastab kehtivatele nõuetele, väljastatakse 
luba.

Kõik load on kättesaadavad raielubade  <https://raie.tallinn.ee/otsused> 
andmekogus.

Taotluse menetlemine ja lubade väljastamine toimub Tallinna Linnavolikogu 
määrusele "Raie- ja hoolduslõikusloa andmise kord 
<https://www.riigiteataja.ee/akt/423022021005?leiaKehtiv> ".

Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet