Subject: Teavitus avalikust üritusest
From: "Janno Sepp" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>, <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jul 2026 12:04:41 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Tulenevalt korrakaitseseaduse §-st 60 teavitan, et Otepää Vallavalitsus 
andis oma nõusoleku mittetulundusühingule Leigo Kontserdid avaliku ürituse 
„festival Leigo Järvemuusika 2026“ läbiviimiseks 30. juulil ja 1. augustil 
2026 kell 17:00 - 23:30 Lutike külas Leigol.

Lugupidamisega

Janno Sepp
vallasekretär
Otepää Vallavalitsus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.otepaa.ee <http://www.otepaa.ee/>

+372 766 4802
+372 5303 3030

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, July 17, 2026 11:08 AM
To: [email-masked]
Subject: Avaliku ürituse luba

Tere!

Lisas on avaliku ürituse loa taotlus. Ootan momendil veel kooskõlastust 
maanteametilt ja päästeametilt.

Head!

Tiiu Tamm

52 46 543