Subject: FW: riigiabi alane nõu
From: "Info - RAM" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 14:43:14 +0300

From: Aivi Karu - PERH <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 2, 2026 2:25 PM
To: Kaupo Raag - RAM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: riigiabi alane nõu

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

SA Põhja-Eesti Regionaalhaigla on riigi asutatud sihtasutus, mille
sissetulek valdavalt tuleb Tervisekassalt. Regionaalhaigla eesmärgiks on
piirkondliku haigla tasemel eriarstiabi kättesaadavuse tagamine oma
teeninduspiirkonnas (Põhja- ja Lääne-Eesti).

Oleme seni saanud vähesel määral riigiabi (nt Töötukassaga tehtavast
koostööst), mis liigitub vähese tähtsusega abi alla. Nüüd on meil
tõstatatud küsimus, kas Regionaalhaiglal oleks võimalik üldise VTA limiidi
kõrval kasutada üldist majandushuvi pakkuva teenuse osutaja puhul
rakenduvaid erisusi.

Kas Rahandusministeerium oleks nõus meid selles osas nõustama?

Parimat

Aivi Karu

administratiivjuht

SA Põhja-Eesti Regionaalhaigla

tel 5182029

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Subject: riigiabi alane nõu
From: "Aivi Karu - PERH" <[email-masked]>
To: "Kaupo Raag - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 14:25:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

SA Põhja-Eesti Regionaalhaigla on riigi asutatud sihtasutus, mille
sissetulek valdavalt tuleb Tervisekassalt. Regionaalhaigla eesmärgiks on
piirkondliku haigla tasemel eriarstiabi kättesaadavuse tagamine oma
teeninduspiirkonnas (Põhja- ja Lääne-Eesti).
Oleme seni saanud vähesel määral riigiabi (nt Töötukassaga tehtavast
koostööst), mis liigitub vähese tähtsusega abi alla. Nüüd on meil
tõstatatud küsimus, kas Regionaalhaiglal oleks võimalik üldise VTA limiidi
kõrval kasutada üldist majandushuvi pakkuva teenuse osutaja puhul
rakenduvaid erisusi.
Kas Rahandusministeerium oleks nõus meid selles osas nõustama?

Parimat

Aivi Karu
administratiivjuht
SA Põhja-Eesti Regionaalhaigla
tel 5182029
[email-masked]