Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sat, 4 Oct 2025 08:48:59 +0300

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/15299 aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Esiküla, 12150 
Esiküla-Kassari tee // Elleni // Jaani-Madise // Tammiku-Laasi // Uue-Jaani 
// Kassari küla, 12123 Vaemla-Kassari-Luguse tee // Taguküla, Aino // Allmäe 
// Altmäe // Juliuse // Keskmäe // Kivimäe // Kruusa // Kruusamaa // Lelu // 
Maria-Aadama // Põllu-Augusti // Ranna-Mere // Rannalepa // Vahe 
(Käina-Kassari fiidri rekonstrueerimine) ja soovib teid kaasata eelnõu üle 
vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Projekteeritavad tööd puudutavad nimetatud 
kinnistuid

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27569244>  (menetlus 
nr: 514138) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 14.10.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (KALLE VIRKUS) poole.