Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 May 2024 10:51:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Sillamäe Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/05012 
aadressile Ida-Viru maakond, Sillamäe linn, V. Majakovski tn 7 (Huvi- ja 
Noortekeskus Ulei) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastust

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26967729>  (menetlus nr: 
428540), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Sillamäe Linnavalitsus) või menetleja (IRINA ULJANOVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister