Subject: FW: Kose tee 11, Kose, Võrumaa
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jul 2026 14:59:49 +0300

Tere,

Palun registreerida minu töölauale.

Saadame välja siin lepingu.

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Heli Pill <[email-masked]>
Sent: Monday, July 6, 2026 11:28 AM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]>; Peeter Uibo
<[email-masked]>; Herkki Rõõm
<[email-masked]>
Subject: Kose tee 11, Kose, Võrumaa

Tere!

Kose tee 11 kinnistu ja riigitee aluse maaüksuse kinnistu piiri muutmine
on lõpule viidud ja nüüd saame projekti menetlusega edasi minna.

Panin kaasa tee-ehitusliku (TL)  ja veetrassi projektid. TL osas on ka IKÕ
plaan.

IKÕ lepingu  sõlmib:

Võru Tarbijate Ühistu

registrikood 10242069
Lembitu 1, Võru 65608

+372 521 7585
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <mailto:[email-masked]> @Herkki Rõõm

1.	Põrkepiirde pikendamise lahendus on sobilik kuid materjalidest ei
leidnud piirde tehnilisi tingimusi.

Seletuskirja lisada kirjelduse piirde kohta ja  viited Tee projekteerimise
normile § 58 Sõidukipiirdesüsteem ning Transpordiameti juhendile
„Teepiirdesüsteemid“.

Seletuskirja lisada nõue, et paigaldatava piirde dokumendid esitada
Transpordiametile kooskõlastamiseks.

Olemasolev piire peaks olema sõidukipiirdesüsteem N2W5.  – Lisatud.

2.	Selle projekteeritud jalgtee osas tuleb esitada IKÕ joonis.  – IKÕ
joonis lisatud TL osas.
IKÕ koostamise juhendi panen kirja manusena kaasa.

3.	Joonisel on märgitud töömahtude piirjoon – osad projekteeritud
alad on sealt väljas (ristmiku kokku viimine, jalgtee, haljasala
taastamine). Korrigeeritud

HELI PILL

Projektijuht/büroojuht

ALLIANSS ARHITEKTID

Tartu mnt 10

3.korrus

tel +372 627 9250

gsm +372 509 0871