Subject: Lennunduse raadioside loa eksami vastuvõtjad
From: "Maarika Rump" <[email-masked]>
To: "Maarika Rump" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 14:58:07 +0200

From: Jaanika Mölter <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Tuesday, March 25, 2025 2:12 PM
To: Liina Kalm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Anne-Ly Käi 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Häli Piirsoo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Moonika Käst 
<[email-masked]>; Kea Toi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Signe Maasing <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Kristjan Kõrgesaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Kaspar Reili <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Ivar Mathisen <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Mati Tarlap <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Toomas Ruuben <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Alice Ellamik <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Jaanus Nuut <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Jaan Annus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Marko Kanger <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Susanna Kukke <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Maiken Kull <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Nele Tootsi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Virge Prank-Vijard 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Lennunduse raadioside loa eksami vastuvõtjad

Tere,

Anname teada Eesti Lennuakadeemia raadioside eksami vastuvõtjate nimed:

* raadioside fraseoloogia eksam eesti keeles - Krisjtan Kõrgesaar, Kaspar 
Reili, Ivar Mathisen

* raadioside fraseoloogia eksam inglise keeles - Kristjan Kõrgesaar, Kaspar 
Reili, Ivar Mathisen

* raadiotehnika eksam - Mati Tarlap, Toomas Ruuben, Ivar Mathisen

Kui on küsimusi, siis oleme valmis vastama.

Lugupidamisega

Jaanika Mölter

Sertifitseeritud koolitusorganisatsioonide ja lennutreeningseadmete 
kvaliteedijuht I Quality Manager of certified training organisations and 
flight simulation training devices (FNPT)

Eesti Lennuakadeemia I Estonian Aviation Academy
Lennu 40 I Reola küla I Kambja vald I 61707 Tartumaa

Tel mob +372 5561 3740 I  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.lennuakadeemia.ee/> www.lennuakadeemia.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.