Subject: Re: Ettekirjutus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jul 2026 01:32:37 +0300

Tere.

Reklaamtahvlid on eemaldatud.

Kuna teeehituse ja projekteerimise käigus pole apsoluutselt arvestatud 
teeääres olevate väikeettevõtjatega kelle 80% klientidest seda teed kasuran, 
et meieni jõuda on kogu hooajaks ära lõigatud. Ümbersõit on üle 3km 
kauguselt meist mõõda viidud. Tänu teeehitusele on hetkel ettevõte peaaegu 
likviteerimisel, kuna klientite arv on sellelw kukunud üle 70%.

Need ajutised plakatit oli viimanevõimalus mingeid kliente saada, et üldse 
kuidagi edasi minna.

Parimat.

Tauno Rüütli.

Tel.5299849

2026-07-09 16:06 kirjutas [email-masked]:

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Liiklusväliste teabevahendite omavoliline paigaldamine

Registreerimise kuupäev: 09.07.2026

Registreerimise number: 9.1-3/26/12060-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>