Subject: Tubakaseaduse ja riigilõivuseaduse muutmise seaduse eelnõu kooskõlastamisest
From: "Margit Kiin - HTM" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Mart Einasto - JUSTDIGI"
Date: Mon, 27 Jul 2026 08:22:39 +0300

Lugupeetud kolleegid!

Palume pikendada Haridus- ja Teadusministeeriumi kooskõlastamise tähtaega 
tubakaseaduse ja riigilõivuseaduse muutmise seaduse eelnõu osas (tähtaeg on 
28. juuli 2026. a).
Haridus- ja Teadusminister viibib hetkel puhkusel ning soovib pärast puhkuse 
lõppu tutvuda ministeeriumi kujundatud seisukohtadega ning edastada 
kooskõlastuse isiklikult. Sellest tulenevalt ei ole meil võimalik 
kooskõlastust kehtiva tähtaja jooksul esitada.
Palume võimaluse korral pikendada kooskõlastamise tähtaega 3. augustini 
2026. a.

Täname mõistva suhtumise eest ja vabandame võimalike ebamugavuste pärast.

Margit Kiin
õigusnõunik
Õigusosakond
Haridus- ja Teadusministeerium
tel 7350199 | mob 56846048
[email-masked]
www.hm.ee <https://www.hm.ee>  |  <https://fb.com/haridusministeerium> 
fb.com/haridusministeerium | twitter.com/haridusmin 
<https://twitter.com/haridusmin>