Subject: RE: metsaelupaigatüüpide range kaitse alal võtmine
From: "Evelin Lopman" <[email-masked]>
To: "Marika Erikson" <[email-masked]>
Cc: "Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Oct 2024 14:20:42 +0300

Tere!

Igaks juhuks täpsustan veel viimast seisu. Kas ministeerium on LKS § 9 lg
1 alusel algatanud metsaelupaigatüüpide senisest paremaks kaitseks
kaitsekorra muutmise?

Lugupidamisega

Evelin Lopman

From: Marika Erikson <[email-masked]>
Sent: Monday, June 3, 2024 1:16 PM
To: Evelin Lopman <[email-masked]>
Subject: FW: metsaelupaigatüüpide range kaitse alal võtmine

Tere

Minister ei ole Keskkonnaameti 07.02.2022 kirjaga nr 7-4722/2442 tehtud
ettepaneku alusel vastavalt LKS § -le 9  kaitsekorra muutmist algatanud.

Kliimaministeerium on teinud otsuse  ettepanekus toodud loodusdirektiivi
metsalupaikade kaitse tagamiseks muuta looduskaitseseadust. Eelnõu on
läbinud EIS-i kaudu kooskõlastamise (EIS toimik 23-1688).

Nüüd kus on kaitse tagamise plaan selge, muutub ka ebamäärane olukord,
haldusakti peatamise asemel hakatakse tegema keelduvaid otsuseid, kui
tegevus võib metsaelupaika kahjustada. Alates 1. märtsist viib
Keskkonnaamet Natura ala mõjutada võivatele metsateatistele läbi KMH
eelhindamise.

Lugupidamisega

Marika Erikson

Nõunik

Elurikkuse kaitse osakond

From: Taimo Aasma <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 24, 2024 4:37 PM
To: Marika Erikson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: metsaelupaigatüüpide range kaitse alal võtmine

Nii-nii. Läheb huvitavaks.

From: Evelin Lopman <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 24, 2024 3:31 PM
To: Taimo Aasma <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Antti Tooming
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: metsaelupaigatüüpide range kaitse alal võtmine

Tere!

Seoses mitme õiguskantslerile esitatud avalduse osas seisukoha
kujundamisega oleks mul vaja teada, kas minister on algatanud
Keskkonnaameti 07.02.2022 kirjaga nr 7-4722/2442 keskkonnaministrile
tehtud ettepaneku osas LKS § 9 alusel kaitse alla võtmise/kaitsekorra
muutmise menetluse? Kui on algatanud, siis sooviksin saada seda dokumenti
või viidet, kus selle leian. Kui ei ole algatanud, siis tahaksin teada, et
mis on plaan nende nö ajutise kaitse all olevate alade osas. Kui kaua need
veel sellises mõnevõrra ebamäärases seisus on?

Lugupidamisega

Evelin Lopman

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.