Subject: [Webdesktop: ] Tehisarulahenduste ja privaatsuskaitse tehnoloogiate toetuse taotlus
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Urmas Sinisalu - RARA" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jun 2026 17:15:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

käesolevaga esitab Eesti Rahvusraamatukogu toetuse taotluse
Tehisarulahenduste ja privaatsuskaitse tehnoloogiate toetuse vooru, mis on 
ellu kutsutud justiits- ja digiministri 18.05.2026 määruse nr 15 
“Tulevikukindla andmemajanduse ökosüsteemi mudel ja taristulised lahendused 
andmete turvaliseks haldamiseks, käitlemiseks ja väärindamiseks” põhjal.

Kirja manusesse lisatud täidetud taotlus.

Küsimuste, tagasiside ja info vahetamiseks pöörduda otse Üleriigiliste 
raamatukoguteenuste keskuse juhi Urmas Sinisalu ([email-masked]) 
poole, kes on antud projekti kontaktisik.

Lugupidamisega
Martin Öövel
Eesti Rahvusraamatukogu
peadirektor