Subject: Ed: Päring Delfist
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Jun 2024 15:37:57 +0300

Saatja: Greete Palgi <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 11. juuni 2024 15:07
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Päring Delfist

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Carmen!

Tülitan Delfist paari küsimusega.

Nimelt vaadates N02 valuvaigistite andmeid, täpsemalt seda, kui palju
retsepte on välja kirjutatud ja kui paljudele inimestele, siis on aastast
2022. näha väga järsku hüpet.

Miks see nii on? Kas mingisuguseid tervisehädasid asuti efektiivsemalt
ravimite abil ravima või on tõusu taga midagi muud?

Saadan taustaks ka minu joongraafikud:

Kõike kena

Delfi Meedia uuriva toimetuse andmeajakirjanik

Greete Palgi

517 2440