Subject: FW: Raasiku, Kaubajaama tee
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Apr 2025 15:59:46 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/25/181-12

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Asko Reimus <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 30, 2025 3:48 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Raasiku, Kaubajaama tee

Tere,

Saadan täiendatud joonise.

Lugupidamisega

Asko Reimus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 5394 4947

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 30. aprill 2025 14:51
To: Asko Reimus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked]' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Raasiku, Kaubajaama tee

Tere

Palume asendiplaanil kajastada ka läbilõiked konstruktsioonide kohta TRAM
maaüksusel olevate nn mahasõitude osas.

Hetke materjalides läbilõiked puuduvad.

Lisaks juhime tähelepanu, et riigitee nr 11312 teelõik km 0,025-0,291 oli
pindamistööde objekt 2024 aastal, seega palume antud lõigus kajastada ka
pindamise asjaolud (asendiplaanil ja läbilõigetel).

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Asko Reimus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 30, 2025 11:26 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Raasiku, Kaubajaama tee

Tere,

Saadan muudetud lahendusega taastamise joonise ja seletuskirja.

Lugupidamisega

Asko Reimus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 5394 4947

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: teisipäev, 29. aprill 2025 13:23
To: Asko Reimus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: RE: Raasiku, Kaubajaama tee

Tere

Oleme materjalidega tutvunud ning Transpordiameti põhja osakonna ehituse
üksuse hinnangul tuleks Tulbi tn ristmiku ala (TRAM maaüksusel) taastada
samade konstruktsioonidega, mis on Raudtee tn ristmikul, kuna tingimused
(liiklussagedused, koormused) on samad.

Seega palume projekti vastavalt korrigeerida.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Asko Reimus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, April 25, 2025 1:31 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Raasiku, Kaubajaama tee

Tere,

Saadan muudetud joonise ja lisatud seletuskirja.

Lugupidamisega

Asko Reimus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 5394 4947

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: neljapäev, 24. aprill 2025 15:50
To: Asko Reimus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Raasiku, Kaubajaama tee

Tere

Oleme materjalid üle vaadanud ning esitame täpsustused.

*	Palume juurde lisada lõige, mis kajastaks Raasiku kaubajaama tee
pikiprofiili (sinine kontuur).

Lisaks palume kajastada kihtide andmed (lõige) ka Raudtee tn nn mahasõidu
kohta (roosa kontuur), vb pikendada läbilõiget 1-1 mahasõiduni.

*	Lisaks palume asendiplaanil kajastada üheselt mõistetavalt,
millises ulatuses toimub taastamine vastavalt asfaltkatte kahjustamise
korral (kollane tekst) ja millises ulatuses teostatakse taastamine igal
juhul.

*	Palume vormistada eraldi nn projektile täiendava muudatusena antud
kindla ala kohta (Raudtee tn ja Tulbi tn), asendiplaani ulatust vähendada.

Samuti palume esitada eraldi seletuskiri (eraldi projekti muudatus
pealkirjaga), mis hõlmaks antud katendite taastamise osa (teekatendi
konstruktsioone) ning selgitusi ja põhjendusi, miks on vajalik rajada
antud asukohtades avatud meetodil.

Lisaks kajastada seletuskirjas, et mis muutus ja miks muutus ning mis
ulatuses muudatus on teostatud. Lisaks palume seletuskirjas kajastada, et
muus osas projektis muudatusi ei ole teostatud.

*	Tehnovõrgu omanik peab esitama Transpordiametile garantiikirja
kehtivusajaga 5 aastat, milles kirja väljastaja tagab ehitustööde tõttu
teele ja riigitee maale tekkinud võimalike kahjustuste likvideerimise oma
kuludega ning objekti (riigiteede katendi taastamine) töödele kehtib 5
aastane garantii ja garantiiperioodil Transpordiameti poolt avastatud kõik
objekti puudused likvideeritakse garantiiperioodi lõpuks.

*	Lisaks palume kontrollida Tulbi tn ristmiku katete taastamise
läbilõiget, sest Teeregistris on kajastatud vastavalt.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Asko Reimus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, April 17, 2025 11:05 AM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Raasiku, Kaubajaama tee

Tere,

Saadan täiendatud joonise, kuhu on lisatud ristlõiked.

Lugupidamisega

Asko Reimus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 5394 4947

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: kolmapäev, 16. aprill 2025 16:49
To: Asko Reimus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Raasiku, Kaubajaama tee

Tere

Suhtlesin täiendavalt Ehitus osakonnaga ning palume viia sellisel juhul
katte all (kogu asfaldi taastamise ulatus) vuugid risti teega (mustad
jooned).

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Laur Kõiv
Sent: Wednesday, April 16, 2025 9:46 AM
To: Asko Reimus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: RE: Raasiku, Kaubajaama tee

Tere

1.	Katete taastamise ulatuses tuleb arvestada, et keset ristmikku
vuuke ei jääks ja et teine vuuk liiga lähedale ei jääks.

Katete taastamise ulatus ristmikul sinine kontuur.

Kollasega näidatud osa Jaama tn 2 juurdepääsutee on vaja peale
asfalteerimist kokku viia.

2.	Taastamise ulatuse osas tuleb arvestada, et taastamine tuleb teha
raadiuse lõpuni ning et ei jääks teravnurkasid.

Lisaks juhime tähelepanu, et riigitee nr 11312 teelõik km 0,025-0,291 oli
pindamistööde objekt 2024 aastal.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Laur Kõiv
Sent: Tuesday, April 15, 2025 3:42 PM
To: 'Asko Reimus' < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: [email-masked]' < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: FW: Raasiku, Kaubajaama tee

Tere

Sain just esmase tagasiside Transpordiameti Põhja osakonnalt enne Teie
poolt edastatud katendi joonist.

Et edastan antud info ka Teile (allolev kiri).

Vaatame ka Teie poolt koostatud plaani üle, kuid ilmselt tuleb katete
taastamise ulatust korrigeerida.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Laur Kõiv
Sent: Tuesday, April 15, 2025 3:34 PM
To: [email-masked]' < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Raasiku, Kaubajaama tee

Tere

Edastan esmase Transpordiameti Põhja osakonna tagasiside katete taastamise
osas.

Taastada ristmikud Raasiku parkla projekti järgse konstruktsiooniga täies
ristmiku ulatuses sh raadiused ja olemasolevate vuukideni (et ei tekiks
täiendavaid vuuke), alljärgnevalt iseloomustav skeem lisatud.

Lisaks juhin tähelepanu, et esitada tuleb komplektne projekti muudatus
vastavalt Transpordiameti juhendile
<https://www.transpordiamet.ee/media/2763/download> Nõuded tehnovõrkude
teemaale paigaldamise kavandamisel.

Riigitee ja mahasõitude teekatendi konstruktsiooni taastamise
projekteerimisel tuleb lähtuda „Tee ehitusprojektile esitatavad nõuded“
(MKM 09.01.2020 määrus nr 2), tee ehitamise kvaliteedinõuetest ja
projekteerimisnormidest (EhS § 96 lg 3, § 99 lg 4) ning Transpordiameti
juhenditest (
<https://transpordiamet.ee/maanteed-veeteed-ohuruum/tee-ehitus/juhendid>
https://transpordiamet.ee/maanteed-veeteed-ohuruum/tee-ehitus/juhendid).
Avalikult kasutatavatele teedele projekti koostamiseks ja ehitamiseks on
nõutav vastava tegevusala kvalifikatsioon (EhS § 24) ning
projekteerimistingimused riigiteedele annab Transpordiamet.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, April 11, 2025 11:42 AM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Raasiku, Kaubajaama tee

Tere!

Saadan vastavalt telefonivestluse info Raasiku Kaubajaama tee asjus.

Vastavalt projektlahendusele pidime Kaubajaama ületused (4tk) teostama
kinniselt ja kaks ületust õnnestus selliselt ka teha.

Kolmandat ületust Tulbi tänaval oleme puurinud kolm katset, aga paene
pinnas ei võimalda saavutada isevoolsele torule nõutavat kallet.

Neljanda ületuse jaoks Raudtee tänava liinis tegime eile eelneva
lahtikaevamise ja selgus, et paene kiht algab juba 2m. sügavusel (toru on
vaja paigaldada 2,4m sügavusele).

Seega on pinnaseoludest sõltuvalt vaja torustik paigaldada Kaubajaama tee
0,2 ja 0,27 km-tel lahtise kaevikuga (lisatud skeemil helesinised ruudud).

Palun saata võimalikult operatiivselt lähtetingimused lahtisel meetodil
teostatava lahenduse kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega,

Aivar Käis

Wesico Project OÜ

5023563

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.