Subject: FW: VäM Määrus
From: "Ingrid Puurvee" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jun 2026 14:14:01 +0300

From: Anna-Maria Arras <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 16, 2026 2:01 PM
To: Ingrid Puurvee <[email-masked]>
Subject: VäM Määrus

Tere!

Olete Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskusele esitanud
arvamuse avaldamiseks välisministri 11. detsembri 2024. a määruse nr 9

„Välisesinduse juhi residentsi soetamise, üürimise, kasutamise ja
sisustamise alused ja kord ning välisesinduses töötava teenistuja
kasutuses olevale eluruumile esitatavad tingimused ning eluruumi ja
välisesinduse juhi residentsi kulude hüvitamise kord“ muutmise määruse
eelnõu. Käesolevaga anname teada, et SMIT-il märkused puuduvad.

Lugupidamisega

Anna-Maria Arras

jurist

5380 6052

Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskus

 <https://www.smit.ee/>  <https://www.facebook.com/SMIT2.0/>
<https://www.instagram.com/smit.ee/>
<https://www.linkedin.com/company/smit-it-and-development-centre-estonia/m
ycompany/>