Subject: Teabenõue Põhja-Sakala vallavalitsusele
From: "Pille-Riin \(SJG\) Sepp" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Cc: "Glen Roosaar"
Date: Thu, 6 Jun 2024 20:57:22 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,
saatsin 28. mail Põhja-Sakala vallavalitsusele teabenõude (manuses). 
Teabenõue on dokumendiregistris registreeritud, aga vastust ei ole mulle 
saadetud.
04.07.2023 esitasin teabenõude Põhja-Sakala valla revisjonikomisjonile
20.03.2024 kutsus revisjonikomisjon (jah, pm pool aastat hiljem) mind 
koosolekule. Komisjon pidi küsima vallavalitsuse arvamust ja mind teavitama, 
siiani ei ole seda tehtud. Sellepärast saatsin 28. mail uue teabenõude.
Küsin ja juhin tähelepanu, kui Põhja-Sakala vallavalitsus on minu teabenõuet 
arutanud, kas on ka kuskil märge, et vallavalitsuse liige Olavi Udam on 
ennast antud teemal tagandanud? MTÜ Spordiklubi Kirm juhatuseliige on Olavi 
Udam.
Lisan manusena kaasa ka revisjonikomisjoni protokolli.

Põhja-Sakala valla kodanik
Pille-Riin Sepp