Subject: Eesti Kaubandus-Tööstuskoja arvamus võlaõigusseaduse ja tarbijakaitseseaduse muutmise seaduse (parandamisõigus) eelnõu kohta
From: "Sandra Melani Mellikov" <[email-masked]>
To: "Karin Maisvee - JUSTDIGI" <[email-masked]>, "Maarja-Liis Lall - JUSTDIGI" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>, "Marko Udras" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Aug 2026 15:31:47 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kaubanduskoda tänab võimaluse eest avaldada arvamust võlaõigusseaduse ja 
tarbijakaitseseaduse muutmise seaduse (parandamisõigus) eelnõu kohta. 
Edastame manuses oma arvamuse eelnõu kohta.

Lugupidamisega

Sandra Melani Mellikov

Jurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200071> +372 604 0071

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>