Subject: Ed: Kiri Ärilehest
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jan 2024 17:08:34 +0200

Saatja: Reelika Sommer <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 30. jaanuar 2024 14:24
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Kiri Ärilehest

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Olen Reelika Sommer ja kirjutan Delfi Ärilehest. Eile tuli konkurentsiamet
välja apteegireformi järelanalüüsiga, mis näitab, et reform sisuliselt
turgu muutnud ei ole. Kuivõrd ravimiamet selle järelanalüüsi üle vaatab ja
omapoolse hinnangu annab? Kas plaanis on selles osas midagi mõelda ja ette
võtta? Kui jah, siis mida?

Tervitades
Reelika Sommer

Delfi Meedia AS | Narva mnt 13, Tallinn 10151
Skype: reelikasommer | E-mail: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Delfi <http://www.delfi.ee/>  | Eesti Päevaleht <http://epl.delfi.ee/>  |
LP <http://epl.delfi.ee/lp/>  | Eesti Ekspress <http://ekspress.delfi.ee/>
| Maaleht <http://maaleht.delfi.ee/>  | Kroonika | Maakodu
<http://maakodu.delfi.ee/>
Anne & Stiil | Eesti Naine | Tervis Pluss | Pere ja Kodu | Oma Maitse