Subject: FW: Harjutuskohtu võistluse toetamine
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Wed, 12 Mar 2025 12:46:24 +0200

From: Harjutuskohtu Selts <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 12, 2025 10:36 AM
To: Signe Talalaev <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Harjutuskohtu võistluse toetamine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Täname Teid veelkord, et toetate tänavuse harjutuskohtu võistluse toimumist! 
Kirjutame Teile nüüd seoses harjutuskohtu võistluse suulises voorus 
osalejate tunnustamisega.

Nimelt on harjutuskohtu võistlusel tavaks, et võistluse parimaid 
premeeritakse lisaks diplomitele erinevate meenetega, mille on lisaks 
korraldajatele välja pannud võistluse koostööpartnerid. EHKS-i 
korraldusmeeskond loodab ka sel aastal koos Teie abiga seda vahvat 
traditsiooni jätkata.

Teil kui võistluse koostööpartneril on võimalus rikastada võistluse 
auhinnalauda ja premeerida edukaid võistlejaid enda institutsiooni 
meenetega. Sel viisil saate kindlustada, et parimad juuratudengid kannavad 
ja kasutavad just Teie organisatsiooni logoga tooteid.

Varasematel aastatel on võistlejatele rõõmu valmistanud nt seljakotid, 
tehnikavidinad, kruusid, sokid, sporditarbed ja muud omapärased ning 
meeldejäävad esemed. Samuti on võistlejate edukat võistlusel osalemist 
tunnustatud maiustuste või kinkekaartide pakkumisega. Anname Teile võimaluse 
ise otsustada, milliseid meeneid tahaksite võistlejatele kinkida. EHKS-i 
korraldusmeeskond ei sea Teile ette piire auhindade olemuse osas.  Märgime 
siiski, et EHKS omalt poolt plaanib sel aastal tudengeid premeerida EHKS-i 
logoga termokruusi ja vildist kotiga.

Palume auhindade väljapanekul arvestada sellega, et ühes meeskonnas on 4 
liiget ehk võistluse suulises voorus osaleb kokku 24 võistlejat (4 x 6 
võistkonda), finaalis 8 inimest, võitjaks osutuvad 4 parimat ja parima 
kirjaliku töö on koostanud 4 tudengit.

Etteruttavalt anname teada, et võimalusel tuleksime Teie poolt välja pandud 
meenetele  Teie kontorisse Tallinnas järele ajavahemikus 31.03.-01.04. Täpse 
kuupäeva kooskõlastaksime Teiega nädal varem. Kui Teil on aga endal 
juhuslikult võimalik toimetada jagatavad meened Tartusse enne võistluse 
toimumist, oleksime selle eest väga tänulikud.

Kui soovite oma meenevalikut tutvustada või meiega võimalike variante 
arutada, siis aitame Teid hea meelega.

Tervitades

EHKS korraldusmeeskond