Subject: FW: Riigitee nr 20153 km 0,6 ristumiskoht
From: "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Apr 2024 13:30:16 +0300

Tere, Anne

Palun registreeri, ristumiskoha projekt kooskõlastamiseks.

Parimate soovidega

Marje-Ly Rebas

Peaspetsialist

Planeerimise osakond kooskõlastuste üksus

Tel 5858 1095

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Ringtee 4 / 72720 Paide / Transpordiamet

From: Asko Reimus <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 28, 2024 9:37 AM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>
Subject: Riigitee nr 20153 km 0,6 ristumiskoht

Tere,

Väljastasite  Kehtna vallas, Lelle alevikus Pärnu mnt 13 kinnistule
riigiteega nr 20153 km 0,6 ristumiskoha ehitamise nõuded.

Täiendasin sellele vastavalt projekti. Manuses on plaanijoonised ja
lõiked. Enne kui projekti lõplikult kooskõlastamisele esitan, sooviks
arvamust lahenduse sobivuse kohta.

Varasemaga võrreldes on riigimaantee servas olev kergliiklustee nihutatud
detailplaneeringu järgsesse asukohta. Sõidutee ja kergliiklutee eralduses
füüsilist piiret hetkel ette nähtud ei ole nii nagu ka olemasoleva
kõnnitee ja sõidutee vaheline olukord on.

Palun lahendusele tagasisidet, et saaksime projekti lõpuni vormistada.
Küsimuste puhul palun ühendust võtta.

Lugupidamisega

Asko Reimus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 5394 4947