Subject: T20103 Pihali - Adila - Rabivere km 0.36 – 0.70 ajutine künnis ja ajutised liiklusmärgid
From: "Tanel Tepandi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Valdo Jänes <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jul 2026 11:49:40 +0300

Tere!

T20103 Pihali - Adila - Rabivere km 0.36 – 0.70 soovitakse paigaldada
ajutist künnist ja ajutised liiklusmärgid.

Manuses on joonis ja taotlus.

Pakuksime sellist moodulkünnist:  <https://safetyelements.eu/speed-ramp/>
https://safetyelements.eu/speed-ramp/

Kui sektsiooni laius on 0.45m, siis 12 osa puhul oleks kogulaius 5.4m.

Kui nõue on, et kõrge osa peab olema 4m, siis künnise pikkus oleks 6.0m.

Andke märku, kas Transpordiamet lubab antud muudatuste teostamist kuni
septembri lõpuni.

Lugupidamisega

Tanel Tepandi

Liikluskorraldusinsener

M: 5307 9977

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS Signaal TM

Liimi 3, 10621 Tallinn

 <http://www.signaal.ee/> www.signaal.ee