Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks haridusasutusele tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jun 2026 13:11:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev T, 16/06/2026 - 13:07

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

ASUTUS
koolieelne lasteasutus

Taotleja nimi (asutuse nimi või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi; 
registrikood/isikukood)
Võru Lasteaed Punamütsike reg nr 75020078

Taotleja juriidiline aadress/telefon/e-post
Vilja 10, Võru [email-masked] 5341 4490

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Ave Kalk [email-masked] 53414490

Koolieelse lasteasutuse aadress
Vilja 10, Võru

Planeeritud rühmade arv
11

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2026-06-16

Taotluse esitaja nimi
Ave Kalk

teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja planeeritav laste arv

SA-1-01 1.K PÕHIPLAAN SISUSTUSEGA (4) (1).pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/_sid_/SA-1-01%201.K%20P%C3%95HIPLAAN%20SISUSTUSEGA%20%284%29%20%281%29.pdf> 
(1.61 MB)

joogivee analüüs

vee analüü Punamütsike.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/_sid_/vee%20anal%C3%BC%C3%BC%20Punam%C3%BCtsike.pdf> 
(93.46 KB)

valgustustiheduse mõõtmistulemused

Valgustihedus (1).pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/_sid_/Valgustihedus%20%281%29.pdf> 
(1.5 MB)

ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

Vent mõõdistustulemused (1).pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/_sid_/Vent%20m%C3%B5%C3%B5distustulemused%20%281%29.pdf> 
(1.92 MB)

tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused

Mürataseme mõõdistus.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/_sid_/M%C3%BCrataseme%20m%C3%B5%C3%B5distus.pdf> 
(342.05 KB)