Subject: Fwd: Avalike ürituste kooskõlastamine - Ööklubi Saekaater
From: "Viljar Schmidt" <[email-masked]>
To: "Heli Lepp" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Sep 2024 10:15:11 +0300

Tere! Palun Deltasse minule täitmiseks.

Tervitades

Viljar

Sent from my iPhone

Begin forwarded message:

From: Hannes Nigulas <[email-masked]>
Date: 5. September 2024 at 10:08:47 EEST
To: Viljar Schmidt <[email-masked]>
Subject: FW: Avalike ürituste kooskõlastamine - Ööklubi Saekaater

Tere Viljar

Viimase kokkuleppe järgi pidin sellised taotlused Sulle saatma. Teen seda.

Hannes Nigulas

Jõgeva PK 2

komandopealik

mob: +372 526 1744

tel: +372 776 8319

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Aia 36 | 48307 Jõgeva

 <https://www.rescue.ee> rescue.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

From: Ööklubi Saekaater <[email-masked]>
Sent: Thursday, September 5, 2024 8:10 AM
To: Hannes Nigulas <[email-masked]>
Subject: Avalike ürituste kooskõlastamine - Ööklubi Saekaater

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud Jõgeva Päästekomando!

Soovin esitada kooskõlastuse ja saada Teie heakskiidu meie aasta lõpuni 
toimuvate ürituste korraldamiseks. Oleme koostanud ülevaate kõigist 
üritustest, mis on plaanis korraldada augustis.

Üritused toimuvad - Jaama 1d, Jõgeva linn, Jõgeva vald, Jõgevamaa, Eesti, 
48303
 - Link aadressile: https://goo.gl/maps/9S3z4zRYSMGJZqU66

Allpool leiate ülevaate planeeritud üritustest koos kuupäevade ja ürituste 
kirjeldustega:
SEPTEMBER
6.september - reede - Klubihooaja avamine+ DJ
7.september - laupäev - DJ Janek
13.september- reede - RECOVERY live
14.september - laupäev - DJ Janek

OKTOOBER

11.oktoober - reede - esineja

12.oktoober - laupäev - DJ

18.oktoober - reede - esineja

19.oktoober - laupäev - DJ

25.oktoober - reede - DJ

26.oktoober - laupäev - DJ

NOVEMBER

8.november - reede - esineja

9.november - laupäev - DJ

15.november - reede - esineja

16.november - laupäev - DJ

22.november - reede - esineja

23.november - laupäev - DJ

DETSEMBER

13.detsember - reede - esineja

14.detsember - laupäev - DJ

20.detsember - reede - esineja

21.detsember - laupäev - DJ

23.detsember - esmaspäev - DJ

24.detsember - teisipäev - DJ

25.detsember - kolmapäev - DJ

31.detsember - teisipäev - esineja

JAANUAR

10.jaanuar - reede - DJ

11.jaanuar - laupäev - DJ

17.jaanuar - reede - DJ

18.jaanuar - laupäev - DJ

Ööklubi Saekaater avab oma uksed ainult välja toodud kuupäevadel ning kõik 
meie sündmused algavad kell 22:00 ja lõppevad järgneval päeval hiljemalt 
kell 6:00. Loodetav inimeste arv ühel õhtul DJ-peol kuni 100 inimest ja 
esinejaga kuni 250 inimest.

Kõik meie üritused toimuvad eraldatud hoones vastavalt kõikidele kehtestatud 
nõuetele ja regulatsioonidele. Oleme täitnud kõik Päästeameti poolt esitatud 
tingimused. Oleme pühendunud tagama ohutuse ja turvalisuse nii meie 
külalistele kui ka personalile. Turvalisust tagavad üritusel turvatöötajad 
ja koolitatud personal.

Korraldaja: PEOHALDUS OÜ, [email-masked] <mailto:[email-masked]> , 
+372 515 7394
Kontaktisik: Renee Köök, [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> , +373 53734075

Manusena kaasa lisatud asendiplaan ja evakuatsiooniplaan.

Vastame meeleldi kõikidele täiendavatele küsimustele ja nõudmistele, mida 
võite esitada.

Parimate soovidega

Renee Köök

Projektijuht

ÖÖKLUBI SAEKAATER
Peohaldus OÜ

+372 5373 4075 (kõnepost)

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.saekaater.eu> www.saekaater.eu

Jõgeva: Jaama 1d

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>