Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 May 2026 13:56:03 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2511371/25760 aadressile Harju maakond, Anija vald, Aegviidu 
alev, Aegviidu raudteejaam // Tallinn-Tapa 162,3-164,2 km // Lääne-Viru 
maakond, Tapa vald, Jäneda küla, Jäneda jaam // Raudteeääre // Tallinn-Tapa 
164,2-172,9 km // Lehtse alevik, Lehtse raudteejaam // Läste küla, Lehtse 
raudteejaam // Patika küla, Rimiku // Tallinna-Tapa raudtee R3 // Tapa linn, 
Kauba tn 8 // Tapa raudteejaam // Uus tn 15 // Valve tn 5 // Tõõrakõrve 
küla, Tallinn-Tapa 175,0-178,7 km, Lääne-Viru maakond, Kadrina vald, 
Ridaküla, Lepatriinu // Tapa-Narva 183-191,6 km // Tapa vald, Tapa linn, 
Kauba tn 8 // Tapa raudteejaam // Uus tn 15 // Valve tn 5 (Kontaktvõrk 
(Aegviidu - Tapa), Kontaktvõrk (Tapa)) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: TTJA edastab kasutusloa taotluse 
kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27835515>  (menetlus nr: 
542291), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (BRITTA PERT) 
poole.