Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jun 2026 13:58:36 +0300

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/04867 aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Lalli küla, 61 
Põlva-Reola tee // Poe tee // Posti // Rebase kauplus // Sillaotsa // 
Sillaotsa tee // Taara alajaam // Varese // Vana-Kuuste küla, 61 Põlva - 
Reola tee // 61 Põlva-Reola tee // 22141 Haaslava - Vana-Kuuste tee // 22263 
Igevere - Vana-Kuuste tee // Aia // Gaasi tee 1 // Kaspri // Kooli tee T2 // 
Kooli tee T3 // Kooli tee 4 // 12 // Kungla // Kuuste // Kuuste jalgtee L1 
// Kuuste jalgtee L2 // Kuuste jalgtee L3 // Madise // Oksa // Posti tee // 
Taara tee // Tartu-Petseri 14,1-17,4 km (10/0,4 kV alajaamad ja 10 kV 
maakaabelliinid) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kavandatakse teekaitsevööndis kaabelliini 
rekonstrueerimist

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27903103>  (menetlus nr: 
554720), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (TIMO VARIK) poole.