Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Mar 2024 11:29:24 +0200

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/02379 aadressile Ida-Viru maakond, Narva linn, Peterburi 
mnt 1// Sõpruse sild L3// Vestervalli tn 5, Ida-Viru maakond, Narva linn, 
Peterburi mnt 1// Vestervalli tn 5 (Riigipiiritaristu, aed, 
Sademeveetorustik) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Riigipiiri taristu rajatised. PPA kontakt 
Andres Noormägi ja Janek Raik.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26921561>  (menetlus nr: 
420284), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 01.04.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MAARJA ALLMAA) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister